Reklam
Reklam

Şu anda piyasa verileri güncelleniyor. Lütfen kısa bir süre sonra tekrar deneyiniz.

Mitinglerle tepki göstermek erdemdir

Reklam

Mehmet Sarı / Emekli İlköğretim Müfettişi

Milas’ta Pazar günü, Özelleştirmeye Hayır Mitingi vardı.

Milas halkı da o gün, emeğin yanında yerini aldı.

Çünkü halkımız emeğin kutsallığını ve önemini bilir.

Dünyada her olanın, emekle olduğu halkımın bilincidir.

 

Özelleştirme hem ülkemizin, hem de işçimizin zararınadır.

İşte Milas halkı da, bu zararın kendisine de geleceğini görüyordu.

Bunun bilincinde olduğundan, mitingte sesini duyurdu.

Milaslı, ağlamayan çocuğa meme verilmediğini iyi bilmektedir.

 

Milaslı’nın gençleri ise bu özelleştirmelerden işsiz kalıyor.

İşte Milaslı, gençlerinin işsizliğini hep görüyor.

Bunu anladığındandır ki,

Özelleştirmeye Hayır Mitingine katıldılar.

Emekçiler de, ülkemin halkının bir parçasıdır.

 

Olumsuzluklara tepki gösterme hepimizin görevidir..

Demokraside, olumsuzluklara tepki göstermek erdemdir.

Bu tepkiler zararlı davranışlarla asla olmamalıdır.

Demokratik bir anlayış içinde mitingler yapılmalıdır.

 

Mitingler demokrasilerde vatandaşın özgürlük hakkıdır.

Sonra olumsuzlukları azaltan mitingler ve tepkilerdir.

İşte bunlar, uygar toplumların da göstergesidir.

Gene eğitimin iyisi, insana tepki göstermeyi aşılamalı,

alıştırmalıdır.

 

İşte bu mitingi yapanlar da bu eğitimi almışlar ki bunlar oluyor.

Almışlar ki, hak alıcı, koruyucu sendikaları oluşturmuşlar.

İleri demokrasi, halkın örgütlenebildiği kadar yaşatılır.

Bu örgütlenme, ülkede hakca bir düzeni de getirebilir.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?

error: Content is protected !!