Reklam
Reklam

Şu anda piyasa verileri güncelleniyor. Lütfen kısa bir süre sonra tekrar deneyiniz.

Toplu Sözleşme görüşmeleri başlatıldı

Reklam

ÖNDER Haber / Oktay ÇAYIRLI -

Milas Belediyesi’nde çalışan işçilerin 2014 yılı maaşlarının belirlenmesi ve özlük haklarının iyileştirilmesi amacıyla Sendika temsilcileri ve Belediye yöneticileri görüşmelere başladı…

Milas Belediyesi’nde çalışan DİSK Genel İş Sendikası üyesi işçilerin 2014 yılındaki maaşların belirlenmesi ve özlük haklarının iyileştirilmesi amacıyla toplu sözleşme süreci başlatıldı. Milas Belediye Başkanlığı’nda oluşturulan Sözleşme Komisyonu ile DİSK üyeleri Milas Belediyesi Meclis Toplantı Salonunda bir araya gelerek şartları ele aldılar.

Görüşmeler hakkında bilgi veren Milas Belediye Başkanı Muhammet Tokat, "Belediyemizin imkânları ve menfaatleri, çalışan işçilerimizin hak ve hukuku dengelenerek bir ortak çözüm yaratma çabası içerisindeyiz. Karşılıklı olarak görüşmeler gayet olgunluk içinde geçiyor. Gerek belediye yönetimimiz gerek sendika temsilcisi arkadaşlarımızın arasında önemli bir görüş ayrılığı yok. Umuyorum ki bütün maddeler üzerinde mutabakat sağlanacak ve en kısa sürede toplu iş sözleşmemiz imzalanacaktır. Bu hafta olmasa bile önümüzdeki hafta içerisinde çalışmalarımızı tamamlamayı düşünüyoruz" dedi.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?

error: Content is protected !!