Reklam
Reklam

Şu anda piyasa verileri güncelleniyor. Lütfen kısa bir süre sonra tekrar deneyiniz.

“LATMOS MİLLİ PARK OLMALIDIR”

Reklam

Milas ve bodrum dağcılık kulüplerinin organizatörlüğünde düzenlenen 2 . Latmos Doğa Şenliği yurt çapında 19 dağcılık kulübü ve 450 sporcunun katılımıyla gerçekleştirildi. Cumartesi sabahı, kulüplerin karşılanması ve çadırların kurulması sonrası  serbest zamanda Kapıkırı köyü gezildi. Saat 18’de yapılan açılışın ardından etkinliğe katılan misafirlere keşkek pilav ve tatlı ikram edildi ve sonrasında yöresel sanatçılar ve Fevzi Kurtuluş’un konseriyle katılımcılar  doyasıya eğlendi. Geceyi Bafa Gölü kıyılarında kurulan çadırlarda geçiren katılımcılar, doğayla içiçe olmanın mutluluğunu yaşadı.

Pazar sabahı ise, ayrılan gruplara göre 3 farklı yürüyüş güzergahında yürüyüşe başlayan dağcılar, etkinlik boyunca, “Latmos Milla Park Olmalıdır” mesajını, bu etkinlik dolayısıyla, bir kere daha yüksek sesle vurguladılar. Yürüyüşün sona ermesi sonrasında ise, saat 17:00’ de verilen ikramların ardından katılımcı kutüpler ve sporcuları, uğurlandı.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?

error: Content is protected !!